poniedziałek, 7 marca 2016

Nowe mangi wraz z krótką recenzją

Hayo!
Dzisiaj wróciłam z empikowych ,,łowów". Przygotowałam dla Was krótkie recenzje tomików które zakupiłam. 
Niestety, jako że nie nawiązuję (jeszcze.) współpracy z żadnym wydawnictwem nie mogę ocenić obwoluty, tłumaczenia ani żadnej z tym podobnych rzeczy - jedynie treśc(dziwny fakt-uwielbiam czytać regulaminy).
W każdym razie....postaram się nie spojlerować.
Enjoy  :D


Soul Eater tomik 16.
Manga autorstwa Atsushi Ohkubo
Akcja się rozkręca. Naprawdę ciekawy tomik-Nie mogłam się oderwać aż go nie skończyłam. Coś na co warto zwrócić uwagę to rozwój rysowniczy autorki-która rozwinęła się nawet bardziej niż Hiro Mashima co jest nie lada osiągnieciem. Jej kreska w ruchu zapiera dech, a zbliżenia na twarze bohaterów sprawiają, że moje oczy błagają  o więcej.

Ocena ogólna serii: 9/10
Ocena tomiku: 9.5/10


No. 6 tomik 7
Nie jest to jedna z serii która za swoją dewizę wybrała ,,NO HOMO", a wręcz przeciwnie. Mimo to idealnie mieści się w granicach dobrego smaku i nie narzucania czytelnikom parringu. Akcja dotarła w końcu do punktu kulminacyjnego i mimo, że znam ciąg dalszy czytałam z zapartym tchem. Do tego ta piękna kreska...Moja dusza artysty płacze ze szczęścia.

Ocena ogólna serii: 7/10

Ocena tomiku: 8/10


Servamp tomik 4
Nie wiem czy wspomniałam ale nie cierpię wampirów. Seria z wampirami musi być naprawdę dobrą żeby przekonać mnie do dalszego czytania. To nie tak, że wolę wilkołaki. Po prostu temat krwiopijców był już przedstawiony na prawie każdy możliwy sposób i trudno stworzyć coś nowego i oryginalnego. Strike Tanace to się udało. Łącząc śliczną kreskę przywodzącą na myśl Soul Eatera, uwielbiany przeze mnie motyw 7 grzechów głównych i ciekawe postacie (MÓJ BIEDNY LILY...) przyprawiając to całkiem sporą porcją wampirów. Co do tomiku to przestałam go czytać w połowie i dopiero po kilku minutach wrzeszczenia o niesprawiedliwości tego świata wróciłam do lektury. Niech waz nie złudzi kolorowa okładka. W środku czyhają na was postaci z najgorszych koszmarów (bądź pięknych snów). Polecam nawet najbardziej zdeklarowanym przeciwnikom wampirów.

Ocena ogólna serii: 7,5/10
 Ocena tomiku: 10/10 (ależ ja hojna)

 Mam nadzieję , że post wam się spodobał.
Dziękuję wam za pierwsze ćwierć tysiąca wyświetleń <3
Wasza Chay

2 komentarze:

  1. No.6 #7 czeka w domciu na mnie w obwolutach limitowanych (Nezumi *^*) SE dopiero próbuję "zebrać" więc... A Servampcia nie zbieram, bo mam już setkę innych wydatków... :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. (po pierwsze dziękuję za kometarz <3) Obwoluta z Nezumim *ehhh..* czemu ja nigdy nie zamawiam z Yatty ;; Servamp jest jak najbardziej godny przeczytania (nawet online) ^^

    OdpowiedzUsuń