sobota, 5 marca 2016

Magi tag

Jak Chay kocha tagi to wy sobie nawet nie wyobrażacie! I do tego znalazłam taaaki świetny do tego z ze świetnej mangi (bądź anime, które swoją świetnością dorównuje mandze) a mianowicie *fanfary* Magi TAG! Zaczynamy :D

1. Aladyn. Bohater który ratuje świat przed ciemnością.
A któż by inny mógł piastować to miejsce jak nie Frodo Baggins?
Mały, skory do pomocy, tak przy okazji dzierżący niesamowitą moc. Nie lubię tego typu bohatera no ale cóż...

2. Alibaba. Przyjaciel który o tobie nie zapomni.
Skoro pierwszy był Frodo to teraz pora na Sama. Nie mam zamiaru zapychać tagu obsadą ,,Władcy pierścieni" ale ta dwójka taaaak idealnie pasuje... ;w;

3. Sinbad. Kobieciarz - heros którego nie da się nie kochać.
Czyli jak żeglarz został wiedźminem. Bo kto może być bardziej łasy na kobiece wdzięki , skory do przygód (i alkoholu) jak nie Geralt z Rivii? Wśród ośmiu generałów ze świecą szukać barda ale to nie o przyjaciół bohatera chodzi. Drugą osobą o której pomyślałam był Kubard z ,,Arslan Senki" ale jednak padło na zmutowanego albinosa.

4. Morgiana. Kobieta, którą można by zastąpić armię.
Mój wybór padł na Erzę Scarlett z ,,Fairy Taila". Oprócz czerwonych włosów panie łączy jeszcze zamiłowanie do wyciągania przystojnych (lecz czasem nieporadnych) facetów z opresji.

5. Judal. Ukochany antagonista.
W tym przypadku moje serduszko krzyczy IZAYA IZAYA IZAYA. 
Najcudowniejszy z najcudowniejszych antagonistów japońskiej animacji. No i z Judalem łączy go zamiłowanie do wojny i obsesja na punkcie pewnego bohatera :> *wink*

6.Jafar. ,,Cynamonowa bułeczka" która może cię zabić.
Arya Stark. Na pierwszy rzut oka uroczy dzieciaczek , ale jeśli podejdziesz bliżej..i tak nic więcej nie zobaczysz bo wydłubie Ci oczka. Do tego oboje mają dziwną przypadłość towarzyszenia silniejszym od siebie.

7.Hakuryuu. Dobry chłopaczek którym łatwo manipulować.

Coraz trudniej mi wyszukiwać postacie. No ale jak ostatnim razem razem zrezygnowałam z Kubarda tak teraz wybieram tytułowego Arslana. Książe który mimo sporych umiejętności potrzebuje kogoś kto nim pokieruje. I jak Arslan trafił na wspaniałego Daryuuna tak Hak...nie będę wam spojlerować. W każdym razie postać pasuje.

8.Kougyoku. Zawsze się czepnie tego przystojnego...
Jak małą księżniczkę uwielbiam tak na myśl przychodzi mnie znienawidzona przeze mnie Sakura z jej obsesją na punkcie Sasuke'a... Sumimase Himegimi T^T

To tyle na dziś. Resztę postaci zostawiam na ewentualną druga część.
Mam nadzieję, że post wam się spodobał.
Miłego wieczoru, herbatki!
Chay






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz