poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Manga-Anime tag

Hejka!
Jako, że przygotowuję się do dłuższej i bardziej dopracowanej od poprzednich recenzji (anime na które zwrócę, bądź już zwróciłam uwagę z sezonu wiosna 2016) postanowiłam, że opracuję odpowiedzi do dość popularnego manga-anime tagu.
Zaczynamy.




1. Obrazy ruchome i nieruchome. Wolisz czytać mangi czy oglądać anime?Wolę czytać mangi. Lecz to tylko z powodu mojej ,,artystycznej duszy" która, aż piszczy ze szczęścia kiedy widzi śliczne dopracowane rysunki. Niestety, w anime dość często tego dopracowania brakuje.

2.   Pierwsze pokemony za płoty. Jaka była Twoja pierwsza i obejrzana w całości seria? 
Nic innego jak pierwszy sezon Gintamy. Nie rozpiszę się w tym punkcie, bo Gintamę każdy zna. Przez serię przebrnęłam dosyć powoli i to tylko z powodu kłopotów z playerami i kontem na wszechobecnym w tamtych latach Shindenie.

3. Życie mierzone w odcinkach i rozdziałach. Ile mniej więcej obejrzałaś/eś anime i przeczytałaś/eś mang?
Mang nie dam rady zliczyć, ale moja lista na MALu sugeruje mi, że obejrzałam 94 serie.

4.Twarz z plakatów. Czyli jaka jest twoja ulubiona postać?
W moim przypadku ulubiona postać musi posiadać wyjątkowy/rzucający się w oczy charakter, niebanalną historię życia, no i nie zaszkodzi jeśli będzie do tego przystojnym facetem/ładną dziewczyną (ostrzegam, mam dosyć dziwną definicję przystojności). Ubóstwiam postacie, względem których moje nastawienie zmienia się względem czasu/sytuacji. Wszystkie warunki spełniają Roy Mustang z FMA: Brotherhood, Ban z Nanatsu no Taizai i Bishamon z Noragami (chyba jedyna postać z tej serii, którą naprawdę lubię). Mogłabym wymienić jeszcze kilka osób, ale te trzy wydają mi się najbardziej wyjątkowe, dlatego na nich zakończę tę krótką listę.
   

5.Festiwal otwierających się w kieszeni scyzoryków. Której postaci najbardziej nienawidzisz?
Grrr! Zdenerwowałam się jak tylko o niej pomyślałam. Proszę Państwa, przed Państwem jedyna osoba z Magi której autentycznie nie znoszę ; Ren Gyokuen!

6.Przez uszy do serca. Masz swojego ulubionego seijyuu?
Czyżby Yuuichi Nakamura o którym wspominam w prawie każdym poście? TAK( ͡° ͜ʖ ͡°) Jak dla mnie nie ma drugiego takiego głosu na świecie. Taki typowy badassowy protagonista.... kocham całym serduszkiem.
Jeśli ktoś nie kojarzy poniżej kilka jego najbardziej znanych ról:
*Gray Fullbuster Fairy Tail
*Kyouhei Kadota Drrr!
*Greed FMA: Brotherhood
*Kuroo Tetsurou Haikyuu!!
*Ren Kouen Magi
*Guren Ichinose Owari no seraph

7.Historia najnowsza. Jakie anime ostatnio obejrzałeś?
W końcu udało mi się dokończyć Shokugeki No Souma. Zabierałam się za nie bardzo długo ale wreszcie skończyłam i musze przyznać, że bardzo mi się podobało.

8.Chluba fana. Zbierasz mangi , magazyny gadżety?
Zbieram mangi (mam już 89 tomików) oraz magazyny Kyaa! i Otaku. Z konwentów przywożę góry przypinek. Ale myślę, że moją ,,chlubą" jest kolekcja rysunków. Ciekawskich zapraszam na mój Instagram: https://www.instagram.com/wikuchan/

9. Manga w czerwieni i bieli. Jakie jest twoje ulubione polskie wydawnictwo zajmujące się wydawaniem mang?
Jeśli Waneko znajdzie godne zastępstwo za Pandora Hearts wskoczy na pierwsze miejsce, którego obecnie pilnuje JPF.

10.Oczy szeroko otwarte. Co myślisz o fandomie?
W fandomie spotkałam wielu ciekawych ludzi z różnych części polski. Ale, niestety przez pewne jednostki fandom Otaku nie jest zbyt dobrze postrzegany....ale to już materał na oddzielnego posta.

Mam nadzieję, że tag wam się spodobał. Dajcie znać w komentarzu co sądzicie.

Wasza Chay

4 komentarze:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałam ten tag, ale fajnie, że go odświeżasz :) Na pewno z 4, 5 i 6 pytaniem miałabym największy problem ^ ^
    Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio oglądnęłam "Boku Dake ga Inai Machi"- genialny thriller psychologiczny.
    Chyba moim najulubieńszym seiyuu jest Kappei Yamaguchi. Podkładał on głos InuYashy, L z "Death Note" i wielu innym znanym bohaterom :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) http://myanimedrama.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam
    Kusonoki Akane

    OdpowiedzUsuń